Thursday 26 June 2014

Usaha, azam dan tekad. Jangan sentiasa beralasan!


Kelas online, maknanya memerlukan internet. Rata-rata sekarang ramai yang mempunyai gajet pintar untuk berhubung secara atas talian (online). Kos lebih murah. Adakah perlu pakej internet yang hebat tanpa had untuk bermula? Tidak perlu. Hanya pakej termurah juga mampu. Ia sebenarnya terletak kepada diri sendiri.

Saya sendiri pernah berada dalam situasi, internet yang sekejap ada sekejap tak ada. Lebih-lebih lagi bila keluar status ‘Please check your internet’. Mulalah malas nak buat kerja. Internet pula yang disalahkan.

Saya juga pernah berada dalam situasi internet tiada had. Memang lajulah. Lain pula yang dibuatnya, tengok Youtube, tonton, baca gosip, sembang dengan rakan. Ya matlamat sudah lupa. Hanya pandai beralasan tapi diri sendiri sebenarnya harus ditanam azam untuk sentiasa fokus. Kalau internet slow cari cara lain, biasanya pagi-pagi kan, laju. Ya ketepikan perkara lain dan kejar masa emas itu. Rahsia utama, rajin dan fokus.

Sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah dan pilih kelas online yang menjadi pilihan hati anda. Semua kelas fleksibel. Tiada tekanan untuk menyiapkan tugasan yang diberi oleh guru online.

Pilih sahaja mana-mana kelas berikut:

  1. Kelas asas blog dan penulisan.
  2. Kelas asas blog dan fan page (mula bisnes)
  3. Kelas belajar iklan mudah.my
  4. Kelas penulisan kreatif
  5. Kelas urus akaun bisnes kecil/wahm, sahm, soho
  6. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online akademi
  7. Tempahan blog bisnes/blog penulisan.


Hubungi saya:
FB: Zarina Zainal Abidin
SMS/Whatsapp: 019-3875070


No comments:

Post a Comment